Στόχοι στόχοι και πάλι στόχοι.

Να ευχηθώ και εγώ καλή χρονιά, υγεία και ευτυχία. Οποία έκπληξις (για μένα πρώτα) το να κάνω νέο post. Πολυς καιρός ε? Τέλος πάντων δεν θα μπω σε λεπτομέρειες. Το μόνο που θα πω ήταν πως δεν είχα όρεξη, κουράγιο για οτιδήποτε. Η μία αναποδιά ερχόταν να κουμπώσει στην προηγούμενη. Οπότε πού όρεξη όχι μόνο για blogging αλλά για το οτιδήποτε. Μόνο στο instagram κάπου-κάπου και αυτό απορώ πώς το κατάφερα.

Όσον αφορά το blog από καιρό είχα πάρει κάποιες αποφάσεις αλλά δεν τις πραγματοποίησα.

Μπορεί να φανεί κάπως αχάριστο αλλά δεν μου αρέσει καθόλου η τροπή που πήρε το blog μου. Δεν το ξεκίνησα έτσι και δεν μου αρέσει πώς εξελίχθηκε. Θα κλείσω τις εκκρεμότητες λοιπον που υπάρχουν και έπειτα θα το διαμορφώσω.

Είναι ένας στόχος μου. Αν και δεν βάζω στόχους στο ξεκίνημα της νέας χρονιάς τους Θεωρώ πολύ δεσμευτικούς σε σημείο που όταν έβαζα στόχους και δεν τους υλοποιούσα στο διάστημα που είχα σκεφτεί αγχωνόμουν και ήταν σαν να αθετούσα μία υπόσχεση στον εαυτό μου. Προτιμώ λοιπόν κατά διαστήματα μέσα στο μήνα, τρίμηνο, εξάμηνο να λέω τώρα θα κάνω αυτό, αυτό και αυτό και ότι βγει. Είμαι σε μία προσπάθεια να απλοποιήσω και να κάνω πιο εύκολη τη ζωή μου. Και τι έγινε αν δεν καταφέρω να κάνω κάτι από αυτά που έχω προγραμματίσει? Delete και πάμε παρακάτω.

Τέλος πάντων αρκετά σας κούρασα.  Ελπίζω να τα λέμε πιο συχνά!

Καλη χρονιά να έχουμε!