Blogger? You are, what…?

Είμαι blogger λέω καλέ. Ναι, αλλά τι είναι αυτό? Μία ερώτηση που νομίζω πολλές «συνάδελφοι» έχετε ακούσει. Διαβάζεις διάφορα blogs, άλλα family blogs, άλλα lifestyle blogs, beauty, fashion, απ’ όλα έχει ο μπαξές. Και κάπου εκεί αποφασίζεις. Θα φτιάξω και εγώ δικό μου blog. Αμ, πως οι άλλοι καλύτεροι είναι?

Κάνεις μία εισαγωγική ανάρτηση μετά από κανα δυο αποτυχίες και πατάς το λατρεμένο κουμπί «Publish».

blog-1616979_1920

Ω! Χαρά! Πόση χαρά που έχεις και εσύ ένα δικό σου κομμάτι σε μία μικρή γωνιά του διαδικτύου. Και κάνεις κι άλλη, κι άλλη, κι άλλη αλλά δεν σε ξέρει κανείς. Ώπα λες! Κάτι πρέπει να κάνω. Ψάχνεις άλλα blogs, σχολιάζεις, δημοσιεύεις σε ομάδες bloggers και μη στα social media. Γενικά κάνεις ότι κάνουν όλοι οι άλλοι. Αλλά και πάλι η επισκεψιμότητα στο μηδέν, μη σου πω και κάτω από το μηδέν.

Θα το πω σε γνωστούς και φίλους να μπουν να το δουν. Το λες με μία χαρά, σαν να έχεις πάρει και εγώ δεν ξέρω ποιον τίτλο και παίρνεις την πρώτη κρυαδά.

-Έχω ένα blog.

-Τι έχειιιιιιις? (Ώπα ρε παιδιά τι είπα)

-Blog. Είμαι blogger.

-Και τι είναι τούτο καλέ?

-Εεε blogger. Δεν λέγεται αλλιώς.

-Και τι κάνεις σε αυτό το πως το είπεεεεεες?

-Γράφω, μοιράζομαι αυτά που θέλω.

-Και? Τι σου προσφέρει αυτό?

-Πολλά!

-Άρα πληρώνεσαι.

-Όχι βέβαια!

-Και τι το θες? Τζάμπα κόπος. Χάνεις τον χρόνο σου, γράφεις δυο σελίδες, χωρίς κέρδος κέρατα δηλαδή και άλλα τέτοια χαρούμενα…

Είμαι σίγουρη ότι πολλοί τα έχουμε ακούσει αυτά ή κάποια άλλα στην αρχή της blogικης ζωής μας.

home-office-336378_1920

Τι είναι blogging, blog, blogger τελικά?

Blogging είναι μοίρασμα, κατάθεση ψυχής, έκθεση, κριτική, διάθεση, προβολή , αλληλεπίδραση και πολλά άλλα, αλλά ας σταματήσω εδώ.

Είναι εκεί που βγάζεις τα μύχια της ψυχής σου, που δείχνεις αυτό για το οποίο είσαι περήφανη, είτε είναι μία κατασκευή, είτε ένα κατόρθωμα, είτε… οτιδήποτε τέλος πάντων σε κάνει να νιώθεις περήφανη, ξεχωριστή.

Αλλά τι να εξηγήσεις σε αυτόν που σου λέει, μα καλά τζάμπα κατάθεση και γράφεις.

Ναι ρε φίλε τζάμπα κάθομαι και γράφω αν εννοείς ότι δεν πληρώνομαι. Αλλά δεν χάνω τον χρόνο μου. Το blogging με χαλαρώνει. Αν διαπιστώσεις ότι σε αγχώνει και απολογείσαι κατ’ εμέ το έχασες το παιχνίδι. Γράψε όποτε θες, όταν σου κάνει κέφι, όταν δεν είσαι καλά και θες να τα βγάλεις από μέσα σου.

Μέχρι στιγμής αυτά και ελπίζω φίλες περίεργε να πήρες μία γεύση του τι εστί blogging.

To be continued…

12 thoughts on “Blogger? You are, what…?

  1. Έτσι ακριβώς αισθάνομαι κι εγώ για το blogging, Νικούλα! Όσοι πάλι δεν το κατανοούν ή δε θέλουν να καταλάβουν περί τίνος πρόκειται, δικαίωμά τους ή «πρόβλημά» τους! Το θέμα είναι εμείς να νιώθουμε καλά κι όλα τα υπόλοιπα δεν με αγγίζουν πλέον!

    Μου αρέσει!

  2. Ε, νομίζω πως είναι ώρα πια να τον μάθουν! Να μην μας κοιτούν σαν εξωγήινους! Είμαστε περήφανες bloggers και δείχνουμε και στο εξωτερικό την καλή ποιότητα ζωής μας, τις ομορφιές της χώρας μας και το πόσο ζεστοί και φιλόξενοι άνθρωποι είμαστε!

    Μου αρέσει!

  3. Οταν με ρωτησαν αν ασχολουμαι με το ιντερνετ ειπα ναι ειμαι blogger. Αα δηλαδη googlάρεις…. οχι τους λεω.. γράφω!! Περιττο οτι ουτε που κατάλαβαν τι εννοούσα και ούτε ρωτησαν περισσότερα.

    Μου αρέσει!

  4. Γελάω!!! Εσύ το λες κιόλας! Εγώ τώρα έχω αρχίσει δειλά δειλά να εξηγώ, αλλά και πάλι στο απ’ έξω απ’ έξω. Σε αυτούς που δεν ξέρουν φυσικά…γιατί είναι κι αυτοί που ξέρουν και ενθουσιάζονται.

    Μου αρέσει!

    • Μία συγχωριανή μου, μου λέει «εχεις blog?» Ντόινγκ! Έπεσα! Μπράβο μου λέει γράφεις πολύ ωραία. Το μοναδικό άτομο που ξέρει και ενθουσιάστηκε. Άντε τώρα να εξηγήσεις σε αυτούς που δεν ξέρουν!

      Μου αρέσει!

  5. O λόγος για τον οποίο ο καθένας μας έγινε blogger είναι διαφορετικός και ο λογος ή οι λόγοι για τους οποίους συνεχίζει κάποιος το blogging επίσης μπορεί να διαφέρει για τον καθένα μας. Οι άλλοι όμως απαντούν πάντα με τον ίδιον τρόπο! Γιατί το κάνεις; Πληρώνεσαι; Πόσα βγάζεις; Εγώ σε καταλαβαίνω! Όλοι οι bloggers σε καταλαβαίνουμε! Και να σου πω κάν το για σένα και όχι για τους άλλους! Κι όσο για την επισκεψιμότητα αυτή θα έρθει με το περιεχόμενο και μάλιστα το δικό σου πρωτότυπο περιεχόμενο! Για μένα αυτό είναι το νούμερο ένα!!
    Kathy

    Μου αρέσει!

    • Και όταν απαντάς όχι δεν πληρώνομαι σε κοιτάνε με ένα ύφος του τύπου αχ καημλενο μου! Συφωνώ σε όλα αυτά που λες περί επισκεψιμότητας, αλλά να σου πω την αλήθεια δεν τρελαίνομαι κιόλας. Ίσως αν blogαρα επαγγελματικά να το σκεφτόμουν αλλιώς! Τα φιλιά μου!

      Μου αρέσει!

  6. Τί ωραία ανάρτηση!! Νομίζω μπήκες στο μυαλό κάθε νέας blogger! Τουλάχιστον στο δικό μου μπήκες. Είμαι νέα και δε με ξέρουν πολλοί, αλλά δε με αγχώνει. Το αντίθετο! Ενθουσιαζομαι με κάθε νέα μου ανάρτηση λες και θα με διαβάσει η μισή Ελλάδα. Είναι κατάθεση ψυχής, αυτό που είπες! Και έχει πολύ πλάκα που όλοι διαβάζουν καθημερινά διαφορά blogs, αλλά δεν το ξέρουν και όταν τους λέω έχω και εγώ ένα blog με ρωτάνε τί είναι αυτό ?? Χαχα!! Θα σε παρακολουθώ. Φιλιά ❤. Χρυσή

    Μου αρέσει!

    • Καλά όντως αυτό που διαβάζουν blogs αλλά κανένας δεν ξέρει τι είναι blogger!!! Εγώ πάλι όταν είχα το προηγούμενο blog έλεγα μα γιατί δεν με ξερει κανένας. Πλέον το κάνω μόνο για μένα και δεν με νοιάζει ούτε η επισκεψιμότητα ούτε τα σχόλια, όχι ότι δεν είναι καλοδεχούμενα όμως!!

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

